Monday 6 August 2018

KELEBIHAN LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL


KELEBIHAN LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL



Ramai tertanya-tanya apa yang bagus sangat dengan Premium Beautiful Corset ni sampai ada yang Repeat 2nd dan 3rd Set untuk diri sendiri kan... Berapa harga Premium Beautiful ni?? PB ni Mahal ke? Ish... sebenarnya tak mahal pun ni jika dibandingkan dengan rawatan pembedahan yang akan uols buat bila ada Cyst/Fibroid, Cancer, Slip Disc dan macam-macam lagi penyakit... apa lagi bila ada nak kurus makan macam-macam PIL KURUS tu... NO NO NO, better duit beli Pills tu uols Tabung untuk beli Satu Set Premium Beautiful ataupun mana-mana part PB ni, kan berbaloi.. 😍

Eh!!! boleh ke beli part PB ni asing-asing? Boleh sangat tau, tapi kalau nak kesan gempak tu memang la kena pakai satu set kan. Tapi kalau uols belum ada bajet nak beli satu set, nak beli part asing pun boleh. So, kalau Ika akan sarankan uols beli Long Girdle Premium Beautiful je dulu, sebab dapat cover peha, punggung dan perut uols sekaligus.

So, Meh sini Ika share Kelebihan Long Girdle Premium Beautiful ni. Sebelum tu, Ika nak bagitau dulu, 1 Set Premium Beautiful ni ada 3 part ya, ada Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle.. So setiap part ni ada fungsi yang berlainan, tapi ada satu keistimewaan yang sama iaitu, mempunyai FAR INFRA RED RAYS...



KELEBIHAN LONG GIRDLE PREMIUM BEAUTIFUL

Menyokong Rahim Selepas Melahirkan Anak
Bagi ibu yang lepas melahirkan akan ada masalah rahim jatuh kan? Bila rahim jatuh ada masalah sikit nak Conceive, so sambil usaha berurut dengan Bidan, boleh pakai Long Girdle setiap hari untuk tetapkan kedudukan rahim.

Even anak dara pun, ada jugak yang alami rahim jatuh ni kan, ye lah zaman sekarang ni semua wanita lasak-lasak kan, buat kerja lelaki, angkat barang berat dan lain sebagainya, So untuk langkah penjagaan elok lah pakai Long Girdle ni awal2 ya...

Menstabilkan Hormon
Long Girdle ni dapat melancarkan pengaliran darah dalam badan kita, jadi automatik Hormon pun akan stabil...

Mengurangkan Senggugut
Haaa!!!! yang ni kebanyakan Wanita alami dan juga paling banyak Testimoni Clients! Sebab, Far InfraRed Rays paling banyak dekat Premium Beautiful ini di bahagian Rahim kita tau... So memang peredaran darah akan lancar, kemudian memecahkan darah-darah beku dalam rahim kita. Bagi uols yang baru first time sarung Long Girdle ni mesti akan rasa Warm dekat bahagian rahim...

Membantu Perlekatan Janin
Bagi uols yang kerap keguguran dan susah nak lekat Janin boleh cuba sarung Premium Beautiful ni, sebab ramai Testimoni Clients Ika lekat lepas beberapa bulan sarung Premium Beautiful. So, why not kita usaha dan Ikhtiar, dan selebihnya berdoa pada Allah.

Merawat Keputihan
Bagi yang ada masalah keputihan yang teruk ni, kalau nak tahu Premium Beautiful kesan dia sama seperti bertangas. Once uols pakai, keputihan akan keluar berketul-ketul then makin lama makin berkurangan.

Ada sorang Clients Ika anak dara lagi, Sebelum pakai PB ni memang tiada masalah keputihan tau, tapi bila pakai je keputihan dia keluar berketul-ketul macam darah masa period. Nampak tak bagaimana PB ni merawat rahim kita.

Mencantikkan Punggung
For those yang ada masalah punggung Jatuh, Tepos, Peha menggeleber, ada selulit, celah peha jadi hitam kesan geseran, memang sangat-sangat digalakkan untuk pakai Premium Beautiful ni tau. Sebab PB ni dapat alihkan lemak yang salah parking atau bersepah tu ke arah punggung uols tau.

Kalau Uols tengok bahagian punggung Long Girdle PB ada bentuk "Love Shape", bahagian ni nipis sikit dari bahagian tepi Girlde tau, so lemak yang dah terkumpul dekat bahagian Love Shape tu akan lebih mantap dan anjal lagi. Then peha kita bahagian tepi akan jadi kecil, so no more peha bergeser jadi hitam lepas pakai Long Girdle Premium Beautiful.


Lagi satu yang bestnya Long Girdle Premium Beautiful, renda dekat bahagian peha tidakkan akan bergulung ke atas tau, memang selesa sangat. so tak de lah bila kita berdiri lepas duduk, menarik-narik ke bawah kan. Kalau uols pakai Jeans lagi cantik nampak peha & punggung uols tau.

kalau uols berminat nak pakai Long Girdle ni je dulu, boleh hubungi yatie sekarang tau. Boleh hubungi no yatie tertera dekat bawah ni.


Facebook : Norhayati Anuar

Instagram : Norhayati Anuar

No. telefon : 0176130975



No comments:

Post a Comment

SHAKE ME COCOA

SHAKE ME COCOA - AIR KURUS Assalamualaikum dan selamat bersiaran di kedai online Yanie. Kali ni Yanie nak share berkaitan dengan NE...